9 Ağustos 2008



7 yorum:

Adsız dedi ki...

Coluk Cocuksunuz Kafa tutmak ısteyenler seytan06_58@hotmail.com bana ulasın Kafanızı keseyım

Adsız dedi ki...

seytan06_58@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Blog u trojenlemıssın sızı yakalayım ben yapacamı bılırım 1 DE allah

Adsız dedi ki...

ya ben samet seniçok beyendim bana msneni verirmisin lütfen olmassa ben verim sen ekle gizemli_girl95@windowslive.com sen istemessen samet alkan ve yener siz ekleyin veya 3 ünüzde ekleyin lütfenn

Adsız dedi ki...

Hoppa ÇoCUq Lara ßak Sen KafaMı TutuYOnuzLan KafaTUtmaq İsteyen ELzq ßuyursun qeLSİn efsanebaba23@hotmail.com

Adsız dedi ki...

yha sınıfınızın tüm fotoları baktım çok tatlı kişiler var ( Başak MiRay ) tanışalım istiorum tabi sizde isterseniz metehan-firat@example.com

Gökhan dedi ki...

Merhaba çok güzel bir sayfa olmuş gerçekten sınıfın arkadaşlık ortamını çok ama çok beğendim inanın.İnşallah geleceğinizde bu fotoğrafları aramayacağınız kadar güzel olur sayfanın sahibi zaten yeterince güzel herkeze iyi dileklerimle.

Not: Laf atan ök*zlere de bol sevgiler kısk*nç çirkefl*r haha xd